Jocek viccei

Mivel szeretem a szánalmasan lefárasztós, csak nekem vicces (fa)vicceket, ezért úgy döntöttem, hogy összegyűjtöm őket, hátha akad egy-két beteg ember akinek még teszik is... :D Asszem belekerül egy két videó is...

Friss topikok

Linkblog

2008.08.18. 15:46 takacsjozsi

Hősember

Regeltem ma a hősemberre és meglepődtem mikor látam, hogy mit kell tenni ahhoz, hogy az emberem tanuljon is valamit:

 

IQ Teszt

Ha legalább 12 válaszod jó a 13+1-ből, képes vagy tisztába tenni a hősödet, ha viszont nem sikerülne, csak holnap próbálkozhatsz újra.

1. Mi látható a képen?

Zöld kör
Vörös csillag (bocs, nem politizálunk)
Kék paralellepipedon

2. Hány lába van egy kaptárnyi méhnek?
2
9527,5
Mittudomén?

3. Meg tudod-e állapítani egy számról, hogy páros, vagy páratlan?
Igen
Nem
4. Mi fán terem a dió?
Profán
Pofán
Diófán

5. Milyen színű a kékszeműek szeme?
Többnyire kék
Van, hogy homokmetál
Alighanem piros

6. Mennyi?
30
859,2
Mi mennyi?

7. Hogy hívják a hősödet?
Pingecengi Ungavangaba
joey2
Elfelejtettem!

8. Hány éves a kapitány?
21
21
21

9. Hogy hívják azt a helységet, ahol a fényképeket tartják fogva?
Fotokamra
Fotocella
Fotogén

10. Az Élet, a Világmindenség meg minden?
Honnan kéne tudnom?
Negyvenkettő!
Még Isten sem tudja!

11. Tedd helyes sorrendbe az alábbi szót!
Dobkészlet
Lágyvíz
Falfirka

12. Az alábbi szavak közül melyik a hamis?
Álarc
Áldozat
Általában

13. Melyikőjük volt neves meseíró?
Herbert von Schaftenbrurgerbudlerstein
Tele von Zsinór
La von Ten

13+1. ???
?
?!
...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://takacsjozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr94621464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása