Jocek viccei

Mivel szeretem a szánalmasan lefárasztós, csak nekem vicces (fa)vicceket, ezért úgy döntöttem, hogy összegyűjtöm őket, hátha akad egy-két beteg ember akinek még teszik is... :D Asszem belekerül egy két videó is...

Friss topikok

Linkblog

2009.03.11. 11:00 takacsjozsi

2009-03-12

-Mi az? Liheg és fáj ha belemegy a szemedbe?
-Biciklis futár



Az autobuszon egy hölgy véletlenül leül egy férfiutas ölébe. - Ne haragudjon, azt hittem, feláll! - Nem, nem, az csak a kulcsom.



- Miért van fürészpor a sarokban? - Mert Pinocció odahányt.



Biz, meg Baz elmegy vadászni. Biz viszi a puskát. Baz meg a kutyát...



Székelyéknél esküvö van. Azt mondja a völegény az apjának: - Apám, baj lesz, csak egy vécénk van. - Nem baj. - mondja az apja. - Ott a szénakazal. Majd az egyik végébe járnak a férfiak, a másik végébe meg a nök. Vége az esküvőnek, kérdi az apa: - Na ugye fiam, nem volt gond!? - Hát, gond az nem volt, csak aki sz@rni ment azt megb@szták, aki b@szni ment azt lesz@rták.



Hol lakott eddig a bácsi? Hát az Osztrák-Magyar Monarchiában, aztán Csehszlovákiában, majd a Magyar Királyságban, a Szovjetunióban, most meg itt Ukrajnában. Hát bátyám, maga sokat költözött! Én ugyan, ki sem mozdultam Ungvárról.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://takacsjozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr70995537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása