Jocek viccei

Mivel szeretem a szánalmasan lefárasztós, csak nekem vicces (fa)vicceket, ezért úgy döntöttem, hogy összegyűjtöm őket, hátha akad egy-két beteg ember akinek még teszik is... :D Asszem belekerül egy két videó is...

Friss topikok

Linkblog

2009.08.16. 21:27 takacsjozsi

2009-08-16

Két diszjunkt halmaz galériát nyit.
Bejön egy vevő.
- Jónapot kivánok, Dürer képet szeretnék vásárolni.
- Sajnáljuk, de metszetekkel nem foglalkozunk.




- Hová megy, mama?
- A temetõbe.
- És ki hozza vissza a biciklit?



Hogyan nyert Pistike a csokihajigáló versenyen?
...
Melbadobással!



- Miért nincs a rendõrnek zsebszámológépe?
- Azért, mert már fejbõl tudja, hogy két zsebe van!



- Te, én már nem is érzem a lábamat.
- Akkor szagold az enyémet!



Két horgász ül a folyóparton, és elmélyülten vizslatja a vizet. Egyszercsak arra megy egy halottasmenet, mire az egyik horgász feláll, leveszi a kalapját, merengõn maga elé bámul egy percig, majd visszül a botja mellé.
A másik ránéz:
-Nem is tudtam, hogy ilyen együttérzõ vagy!
-Hát tudod, azért mégis harminc évig a feleségem volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://takacsjozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr951313673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása