Jocek viccei

Mivel szeretem a szánalmasan lefárasztós, csak nekem vicces (fa)vicceket, ezért úgy döntöttem, hogy összegyűjtöm őket, hátha akad egy-két beteg ember akinek még teszik is... :D Asszem belekerül egy két videó is...

Friss topikok

Linkblog

2009.08.21. 13:35 takacsjozsi

2009-08-21

-Pistike ne vesd le a cipõdet!
-Ha-ha-ha.
-Pistike vesd meg az ágyat!
-Fúj, ágy!



-Jean hozzon fel egy zsák szenet és szórja szét a szobában!
-Miért?
-Azért, mert anyám azt mondta, hogy nagy koromban majd megjön az eszem.



-Mit csinál az ûrhajós ha szomjas?
-Ûrkutat ás.



Kük bemegy az ABC-be. Az eladó rákiált: Mit csinálsz Kük, lopsz?



Két túró találkozik:
-Helló, hogy vagy?
-Halkabban, körözött vagyok.



Ja, és azt ismeritek, hogy hány kabátja van egy embernek?
Három: Kiskabátja, nagykabátja és unokabátyja.



-Biztos úr kérem, valaki felakasztotta magát!
-Engem?



Támolyog a részeg az utcán. Odamegy egy járókelõ:
- Hogy bír maga még járni ilyen állapotban?
- Hát a Levi's!



- Mi lesz a compact discbõl, ha kettétöröd?
- CD-ROM!



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://takacsjozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr501327936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása