Jocek viccei

Mivel szeretem a szánalmasan lefárasztós, csak nekem vicces (fa)vicceket, ezért úgy döntöttem, hogy összegyűjtöm őket, hátha akad egy-két beteg ember akinek még teszik is... :D Asszem belekerül egy két videó is...

Friss topikok

Linkblog

2009.10.22. 08:26 takacsjozsi

2009-10-22

Kis és nagyzsiráf megy a kocsmába, kérnek 2 vodkát. Megisszák, a nagyobbik kidől. Megszólal a kiszsiráf:
- Apu ma nem bírja a piát.
Mire a piltos:
- Puma? azt hittem zsiráf…
Hátul vki megszólal:
- Nézd, egyik kidőlt!
Mire a másik:
-Gyík??? azt hittem puma…




Apa és fia kannibálok éppen esznek egy hullát. A kisfiu végzett a hulla hátával de még nagyon éhes, megszólal:
- Apu!én még éhes vagyok!..Megeszem az arcát is..
- No de fiam! Hátra arc???!!!




Mi jobb a paraolimpiai aranyéremnél?
Járni!




Mi a közös a matekban és a kajálásban?
A szám




Két róka epertortát kaszál a réten. Hirtelen elrepül felettük egy viziló. Mi ebből a tanulság?
Nem szabad mosatlan nápolyit enni.




Fülészeten, 2 ember:
- Maga is a rendelésre vár?
- Bocsánat, hogy mondta?
- Tessék?




Agressziv kismalac szájon bassza nyuszikát egy palacsintával. Nyuszika lassan vészjóslósan hunyoritva ránéz és megkérdi:
- Ez szándékos volt???
- Nem! Lekváros!




Ló bemegy a vaskereskedésbe.
- Kérek 1 kiló kenyeret!
- Csak rózsaszín van.
- Nem baj, biciklivel vagyok.




Tálálkozik két pogácsa, beszélgetnek:
- Képzeld, felvételiztem a jogi egyetemre!
- Na, és mi volt, felvettek?
- Te hülye vagy? Egy pogácsát?




- Mit csinálna Carlos, ha volna ekéje?
- ?
- Santana




Rekkenő hőség, két ló húzza a szekeret a poros úton. A bakon a gazda kókadozik. Egyszer csak odaszól az egyik ló a másiknak:
- Bazmeg ilyen rohadt meleget meg életemben nem éreztem!
Felkapja a fejét a paraszt:
- Most hallok eloször lovat beszélni!
Erre a szekér:
- Én is!




Egy nő bemegy a lottózóba:
- Kérek egy ötöslottó.
- Hatos lett, maradhat?




 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://takacsjozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr521466990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása