Jocek viccei

Mivel szeretem a szánalmasan lefárasztós, csak nekem vicces (fa)vicceket, ezért úgy döntöttem, hogy összegyűjtöm őket, hátha akad egy-két beteg ember akinek még teszik is... :D Asszem belekerül egy két videó is...

Friss topikok

Linkblog

2009.11.10. 22:05 takacsjozsi

2009-11-10

A Gösser, a Carlsberg és a Fosters sörgyárak képviselői eldöntik, hogy elmennek együtt sörözni. Bemennek egy vendéglátóhelyre és a pultnál mindenki rendel magának! A Gösser gyár képviselője kér egy üveg Gössert, a Carlsberg gyár képviselője egy Carlsberget, a Fosters képviselője pedig egy citromos teát. Látják ezt a többiek, és nem értik, miért nem Fosterst kért. Meg is kérdi az egyikőjük:
- Ne haragudj, de te miért citromos teát rendeltél? Mire a fickó:
- Hát srácok! Ha ti nem isztok sört, akkor én sem!



Három részeg fekszik az árokban. Az egyik tüsszent.
- Egészségedre! - mondja a másik. Mire a harmadik:
- TŐŐCCSETEK NEKEM IS!!!



Két barát ül a kocsmában:
- Meghívlak egy kisfröccsre...
- Kösz, de nem akarom keverni.
- Miért, mit ittáleddig?
- Nagyfröccsöt!



Egy pasi bemegy a kocsmába, mire a pultos megkérdezi:
- Jó napot! Mit szeretne?
- Egy nagyobb házat, jobb autót, több fizetést.
- Nem úgy értem. Mit kíván?
- Világbékét, magamnak egy szebb feleséget, milliókat.
- Félreértett, mit szeretne inni?
- Miért nem ezzel kezdte? Mi van?
- Semmi különös, itt állok a pult mögött.



Két férfi üldögél a kocsmában. Az egyik odaszól a másiknak:
- Te komám, mikor születtél?
- 1962 március 12.-én.
- Érdekes, én is. Hol születtél?
- New Yorkban.
- Ez furcsa, én is ott. Iskolába hova jártál?
- A Lincoln középiskolába.
- Hihetetlen, én is!
Arra megy a pincér, az első fickó odaszól neki:
- Figyeljen csak, ilyet még nem hallott! Én és ez a fickó ugyanakkor születtünk, ugyanott, sőt még iskolába is egy helyre jártunk!
A pincér bólogat majd visszamegy a pult mögé. Kérdi a csapos:
- Mi újság?
- Á, semmi különös, csak a Johnson ikrek már megint tökrészegek.



Egy részeg vizel a parkban. Arra megy egy nő és megjegyzi:
- Micsoda állat!
- Nyugi, nyugi, fogom - felel a pasi.



- Főúr, menyibe kerül a sör?
- A pohár kétszázhúsz, a korsó háromszáz.
- És a sör?



Két vak ül a moziban.
- Látsz?
- Nem.
- Akkor üljünk odébb!



- Hogy halt meg az asztalos felesége?
- ???
- A férje szöget ütött a fejébe!



Egy repülőgép minden nehézség után végre sikeresen megáll kb. fél méterre a kifutópálya végétől. A pilóta letörölte homlokáról a verejtéket és így szól:
- Ez nagyon meleg helyzet volt, a kifutópálya 500 méter hosszú.
- És 3000 méter széles - néz ki a másodpilóta az ablakon



- Hogy hívják a riporter betegségét?
- ???
- Azu-rák.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://takacsjozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr141516698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása