Jocek viccei

Mivel szeretem a szánalmasan lefárasztós, csak nekem vicces (fa)vicceket, ezért úgy döntöttem, hogy összegyűjtöm őket, hátha akad egy-két beteg ember akinek még teszik is... :D Asszem belekerül egy két videó is...

Friss topikok

Linkblog

2021.05.31. 04:50 takacsjozsi

2021-05-31

Egy idős házaspár autókázik a német autópályán 81 km/h-val. Egy rendőr megállítja őket.

 

- Túl gyorsan hajtottam? - kérdezi ijedten az öreg, nyugdíjas férfi a rendőrtől.

 

- Épp ellenkezőleg! Arra lennék kíváncsi, hogy miért mennek ilyen lassan?

 

- Miért, itt gyorsabban is lehet menni?

 

- Persze, itt nyugodtan mehetnek 130 km/h-val is.

 

- De a táblán az áll, hogy A81.

 

 

 

- Igen, és?

 

- Hát, azt hittem, hogy akkor 81 km/h-val kell mennem.

 

- Dehogyis, az csak az autópálya száma.

 

- Ja, vagy úgy! Köszönöm a felvilágosítást!

 

A rendőr ekkor észreveszi, hogy az autó hátsó ülésén két kővé dermedt, tágra nyílt szemű öregasszony kuporog. Megkérdezi a rendőr:

 

- Mi baja van a hátul ülő két idős hölgynek? Esetleg nem érzik jól magukat?

 

Mire az öregember:

 

- Mindjárt jobban lesznek, csak most jöttünk a B252-es autópályáról!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://takacsjozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr9716570372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása