Jocek viccei

Mivel szeretem a szánalmasan lefárasztós, csak nekem vicces (fa)vicceket, ezért úgy döntöttem, hogy összegyűjtöm őket, hátha akad egy-két beteg ember akinek még teszik is... :D Asszem belekerül egy két videó is...

Friss topikok

Linkblog

2022.06.24. 03:47 takacsjozsi

2022-06-24

Paraszt bácsi áll a háza előtt, térdig az árvízben. Arra jön egy hajó.
-Jöjjön Bácsi, elsodorja a víz!
-Én Isten hívő ember vagyok, imádkozom, nem halhatok meg.
Másnap jön a hajó, paraszt bácsi derékig áll a vízben:
-Jöjjön Bácsi, elsodorja a víz.
-Én Isten hívő ember vagyok, imádkozom, nem halhatok meg.
Harmadnap jön a hajó, nyakig áll a vízben:
-Jöjjön Bácsi, elsodorja a víz.
-Én Isten hívő ember vagyok, imádkozom, nem halhatok meg.
Az éjszaka pedig a parazt bácsi vízbe fúl.
Felkerül a mennybe, Szent Péterhez. Mondja neki:
- Miért kellett meghalnom? Folyamatosan imádkoztam!
Szent Péter lapozgat a jegyzeteiben, majd megkérdi:
- Maga a paraszt bácsi? Hát magáért három hajót küldtünk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://takacsjozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr9217860851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása