Jocek viccei

Mivel szeretem a szánalmasan lefárasztós, csak nekem vicces (fa)vicceket, ezért úgy döntöttem, hogy összegyűjtöm őket, hátha akad egy-két beteg ember akinek még teszik is... :D Asszem belekerül egy két videó is...

Friss topikok

Linkblog

2023.08.24. 03:50 takacsjozsi

Vannak bajok

Az utóbbi időben észrevehettétek, hogy picit döcögősebben megy a blog a kelleténél. 

A posztok napokra voltak beidőzítve, így nem is mindennap látogattam a felület, azonban egy olvasónk felhívta a figyelmet, hogy ezek nem jelennek meg. Ezt még egyszerűen tudtam orvosolni, hisz az előre bekészített posztokat reggelente kiengedtem.

Azonban mára odáig jutottunk, hogy csak szöveges formátumot tudok közzétenni, fényképet sem telefonon, sem pc-n nem enged feltölteni. Így újra kell gondolnom a koncepciót, illetve visszatérni a gyökerekhez, a pusztán szöveges posztokhoz. Ehhez az átálláshoz némi időre lesz szükségem, azonban törekszem a napi posztokhoz így is.

Nem tudom hány emberhez jut el ez az üzenet, hiszen a statisztikát sem látom hónapok óta. 

Mindent összevetve én ugyanúgy szerkesztem a blogot, mint eddig, azonban a technikai akadályokkal szembesültem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://takacsjozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr1018199897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása